הדמיית זקיקי שיער

70 אחוז מהגברים סובלים מהתקרחות, אשר מובילה בסופו של דבר לקרחת מלאה. אומנם בשנים האחרונות יש יותר ויותר גברים שבוחרים להסיר את כל שיער ראשם ולעשות קרחת מבעוד מועד, ובכל זאת, ישנם לא מעט גברים שמעדיפים להתמודד עם הקרחת ולעבור תהליך של טיפול.

טיפול הדמיית זקיקי שיער הוא טיפול חדיש יחסית, שמטרתו להתמודד עם בעיות התקרחות הן של גברים והן של נשים. מדובר על התקרחות בשלבים שונים, החל משלב המפרצים וכן בשלבים ובמקומות אחרים.

הרעיון שעומד מאחורי טיפול הדמיית זקיקי שיער הוא, שימשו בפיגמנטים עמוקים בשיער, שיוצרים מראה של שיער וזקיקי שיער צומח. הטיפול מתבצע באמצעות רולר NPM, שמאפשר כיסוי שטחים נרחבים בראש במינימום זמן. הטיפול הינו אינטנסיבי ונמשך זמן ממושך, אך הוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות. משך הזמן משתנה ממטופל למטופל. מרבית המטופלים מבקשים לעבור טיפול הדמייה מאסיבי במטרה לכסות את הקרחת שלהם לגמרי.


ההבדל בין טיפול הדמיית שיער להשתלת שיער


טיפול הדמיית שיער אינו דומה לטיפול השתלת שיער, ואיננו מסובך כמוהו. מדובר על טיפול שנעשה באמצעות הרולר, אשר מדמה צבע ומיקום של זקיקי שיער ומעניק תחושה כאילו יש באותו מקום שיער מלא. המכשיר צובע את המקום עם פיגמנט שמותאם לצבע השיער, וכך מתקבלת התחושה שאכן אין קרחת אלא יש שיער.

המכשיר מסוגל לא רק לצבוע את המקום בצבע השיער, אלא גם לזהות את העובי של השיער ובכך להעניק לראש מראה טבעי לגמרי, בזמן שהוא למעשה עבר הדמייה.